Z nieukrywaną dumą dzielimy się informacją o ponownym otrzymaniu przez nas nagrody Konsumenckiego Lidera Jakości 2023 w kategorii „Restauracja sushi”.
W XII już edycji ponownie zostaliśmy wyróżnieni głosami gości naszych sushi barów, które podkreślały najczęściej takie aspekty jak:
miłą atmosferę
pyszne przekąski
dobrą dostępność (liczba lokali, których wciąż przybywa)
I to, co nas cieszy najbardziej:
dużą różnorodność smaków, w tym nietypowe połączenia oraz wyjątkowo smaczne sushi rolki premium
Dziękujemy z całego serca wszystkim naszym partnerom biznesowym, którzy tworzą z nami wyjątkową sieć sushi barów KOKU, ale przede wszystkim naszym gościom, którzy nas odwiedzają i doceniają naszą pracę! Dziękujemy!
Program organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do ekonomicznego dodatku Dziennik Gazeta Prawna.