Poradnik

Zielona franczyza 

Zielona franczyza 

Zanim branża gastronomiczna zaczęła odmieniać zrównoważony rozwój przez wszystkie przypadki, KOKU Sushi już realizowało swoje pierwsze proekologiczne inicjatywy! Przyświecały nam trzy główne cele – minimalizacja marnowania żywności, redukcja zużycia plastiku i...

czytaj dalej
Rozwój we franczyzie – skalowanie biznesu w praktyce

Rozwój we franczyzie – skalowanie biznesu w praktyce

Prowadzenie własnej restauracji dla osób, które nigdy nie pracowały w branży gastronomicznej, może wydawać się wyzwaniem. Jak to się jednak dzieje, że we franczyzie KOKU Sushi tak wielu partnerów sieci w szybkim czasie otwiera kolejny lokal? Odpowiedź to – efektywne...

czytaj dalej
Perspektywy rozwoju rynku sushi w Polsce

Perspektywy rozwoju rynku sushi w Polsce

Według raportu opublikowanego przez European Food Information Council (EUFIC), sushi stało się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku gastronomicznego w Europie. W 2020 roku jego wartość szacowano na ponad 11 miliardów euro, a prognozy na przyszłość...

czytaj dalej
15 najczęściej zadawanych pytań o franczyzę KOKU Sushi

15 najczęściej zadawanych pytań o franczyzę KOKU Sushi

Czy miasto "tej” wielkości jest wystarczające duże, aby otworzyć sushi bar? Koncept KOKU Sushi został stworzony z myślą o miastach różnej wielkości – już od kilkunastu tysięcy mieszkańców! Wiele zależy tu od specyfiki lokalnego rynku, nasilenia konkurencji i samej...

czytaj dalej
Poznaj system szkoleń KOKU Sushi

Poznaj system szkoleń KOKU Sushi

Szkolenia dla partnerów sieci oraz pracowników każdego lokalu KOKU Sushi to nieodłączna część procesu otwarcia nowej restauracji. Na tym jednak rozwój zawodowy franczyzobiorców, ich kucharzy i kelnerów się nie kończy. Od kilku miesięcy realizujemy nowy system szkoleń,...

czytaj dalej
Trendy kulinarne KOKU Sushi

Trendy kulinarne KOKU Sushi

Sushi uważane jest za danie tradycyjne, jednak w rzeczywistości, jak każda kuchnia, podlega różnym trendom. Powstają one na styku popularności konkretnych produktów, kreatywności sushi masterów i wciąż zmieniających się upodobań konsumentów. Jakie trendy w sushi można...

czytaj dalej
Sushi w małym i średnim mieście. Czy to ma sens?

Sushi w małym i średnim mieście. Czy to ma sens?

Jeszcze do niedawna restauracje sushi były domeną wyłącznie dużych miast. Niszowość kuchni japońskiej, cena potraw i brak wyspecjalizowanych pracowników sprawiały, że przedsiębiorcy w mniejszych miejscowościach woleli inwestować w “pewniaki”, jak pizzerie czy...

czytaj dalej