Zanim branża gastronomiczna zaczęła odmieniać zrównoważony rozwój przez wszystkie przypadki, KOKU Sushi już realizowało swoje pierwsze proekologiczne inicjatywy! Przyświecały nam trzy główne cele – minimalizacja marnowania żywności, redukcja zużycia plastiku i...
Rozwój we franczyzie – skalowanie biznesu w praktyce
Prowadzenie własnej restauracji dla osób, które nigdy nie pracowały w branży gastronomicznej, może wydawać się wyzwaniem. Jak to się jednak dzieje, że we franczyzie KOKU Sushi tak wielu partnerów sieci w szybkim czasie otwiera kolejny lokal? Odpowiedź to – efektywne...
Perspektywy rozwoju rynku sushi w Polsce
Według raportu opublikowanego przez European Food Information Council (EUFIC), sushi stało się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku gastronomicznego w Europie. W 2020 roku jego wartość szacowano na ponad 11 miliardów euro, a prognozy na przyszłość...
Jak rozpoznać dobrą sieć franczyzową w branży gastronomicznej?
Rozważasz otwarcie własnej restauracji? Franczyza w branży gastronomicznej może być doskonałym rozwiązaniem, ale – wybór odpowiedniej sieci ma kluczowe znaczenie dla sukcesu całego przedsięwzięcia. W tym artykule omówimy, jak rozpoznać dobrą sieć franczyzową w branży...
15 najczęściej zadawanych pytań o franczyzę KOKU Sushi
Czy miasto "tej” wielkości jest wystarczające duże, aby otworzyć sushi bar? Koncept KOKU Sushi został stworzony z myślą o miastach różnej wielkości – już od kilkunastu tysięcy mieszkańców! Wiele zależy tu od specyfiki lokalnego rynku, nasilenia konkurencji i samej...
Poznaj system szkoleń KOKU Sushi
Szkolenia dla partnerów sieci oraz pracowników każdego lokalu KOKU Sushi to nieodłączna część procesu otwarcia nowej restauracji. Na tym jednak rozwój zawodowy franczyzobiorców, ich kucharzy i kelnerów się nie kończy. Od kilku miesięcy realizujemy nowy system szkoleń,...
Trendy kulinarne KOKU Sushi
Sushi uważane jest za danie tradycyjne, jednak w rzeczywistości, jak każda kuchnia, podlega różnym trendom. Powstają one na styku popularności konkretnych produktów, kreatywności sushi masterów i wciąż zmieniających się upodobań konsumentów. Jakie trendy w sushi można...
Marketing restauracji we franczyzie – strategie promocji KOKU Sushi
Właściciele restauracji nie muszą być sprawnymi marketingowcami. A czasy, w których obsługa wrzucała przypadkowe zdjęcia na social media, już dawno za nami. Czy to znaczy, że aby wyróżniać się w internecie na tle konkurencji, trzeba zatrudnić dodatkową osobę? W KOKU...
Jak założyć restaurację KOKU Sushi we franczyzie? Poradnik KROK PO KROKU
Otworzenie restauracji w modelu franczyzowym to dobre rozwiązanie dla osób, które zaczynają swoją przygodę z biznesem gastronomicznym. Uporządkowany i przemyślany schemat postępowania pozwala lepiej zarządzać budżetem, szybciej realizować poszczególne etapy,...
Sushi w małym i średnim mieście. Czy to ma sens?
Jeszcze do niedawna restauracje sushi były domeną wyłącznie dużych miast. Niszowość kuchni japońskiej, cena potraw i brak wyspecjalizowanych pracowników sprawiały, że przedsiębiorcy w mniejszych miejscowościach woleli inwestować w “pewniaki”, jak pizzerie czy...