Poradnik

Gościnność w restauracji – jak ją zbudować?

Gościnność w restauracji – jak ją zbudować?

Gościnność w gastronomii to sztuka niewidoczna, a jednak intensywnie odczuwalna. To umiejętność tworzenia klimatu ludzkiej życzliwości, bycia zauważonym i traktowanym w sposób indywidualny. W KOKU Sushi dobrze rozumiemy, że chociaż ludzie przychodzą dla jedzenia,...

czytaj dalej
Rola managera sieci we franczyzie

Rola managera sieci we franczyzie

W sercu każdej franczyzy stoi osoba, której rola często pozostaje niewidoczna dla gości, a mimo to jest fundamentem sukcesu całego przedsięwzięcia. To manager sieci – postać łącząca świat franczyzodawcy z codziennością właścicieli restauracji, zapewniająca spójność...

czytaj dalej
Jak szkolić pokolenie Z? Szanse i wyzwania

Jak szkolić pokolenie Z? Szanse i wyzwania

Osoby z pokolenia Z od dłuższego czasu zasilają szeregi pracowników gastronomii. I choć zwykło się mówić o nich głównie w kontekście wyzwań, nazywając „płatkami śniegu”, to my uważamy, że obecność Zetek w tej branży to szansa na świeże spojrzenie i nowoczesne...

czytaj dalej
Zysk: do kieszeni czy inwestycja w rozwój?

Zysk: do kieszeni czy inwestycja w rozwój?

Sukces franczyzy KOKU Sushi opiera się na rozpoznawalności marki i atrakcyjnym produkcie, jakim jest sushi – daniu, które cieszy się niesłabnącą popularnością na polskim rynku. W proponowanym przez nas modelu współpracy zyski mogą pojawić się już po kilku miesiącach...

czytaj dalej
Podręcznik operacyjny KOKU Sushi – wiedza, procedury, porady

Podręcznik operacyjny KOKU Sushi – wiedza, procedury, porady

Podręcznik operacyjny to kluczowy dokument we współpracy z franczyzą KOKU Sushi. Stanowi szczegółowe kompendium wiedzy z zakresu procedur, standardów, receptur, systemu sprzedaży oraz marketingu. Zawiera odpowiedzi na niemal wszystkie pytania właścicieli restauracji,...

czytaj dalej