Takie pytanie często zadają sobie przedsiębiorcy, którzy szukają pomysłu na kolejny biznes. Nasza odpowiedź brzmi: tak! Większość franczyzobiorców KOKU Sushi to osoby, które nie miały do tej pory styczności z gastronomią, a dziś z powodzeniem rozwijają własne restauracje. Jak to robimy? 

KOKU Sushi istnieje na rynku od 11 lat, a obecnie pod naszym szyldem działa 48 punktów w całym kraju. Na przestrzeni tego czasu wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, który sprawia, że nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w branży są w stanie prowadzić restaurację, wypełniać salę gośćmi i rozwijać się w gastronomii. Kluczem do sukcesu jest nie tylko zaangażowanie właściciela, ale też kompleksowe wsparcie, jakim otaczamy naszych franczyzobiorców – na wszystkich etapach działalności. Jak to wygląda w praktyce?

Własny lokal w kilku prostych krokach 

Na pierwszym etapie pomagamy franczyzobiorcy  w wybraniu odpowiedniej lokalizacji. Oceniamy jej potencjał pod kątem ruchu i atrakcyjności. Dzięki temu już na starcie minimalizujemy ryzyko zainwestowania w miejsce, które nie będzie przynosić zysków. W zależności od charakteru danego miasta czy dzielnicy, oferujemy trzy elastyczne modele współpracy: restaurację KOKU Sushi, restaurację KOKU Sushi Premium oraz KOKU Sushi Point. 

Później, po podpisaniu umowy, przygotowujemy projekt lokalu zgodny ze standardami sieci. Obejmuje on część budowlaną, stolarską, technologiczną oraz sam wystrój wnętrza. Franczyzobiorcy nie muszą więc samodzielnie szukać najlepszych rozwiązań – mamy duże doświadczenie w tworzeniu restauracji, które z jednej strony są funkcjonalne i ergonomiczne, z drugiej przyciągają gości ciekawą aranżacją i sprawiają, że po prostu chce się w nich przebywać. 

Szkolenie dla kucharzy, kelnerek i właścicieli

Jednym z kluczowych etapów otwierania własnej restauracji jest profesjonalne szkolenie, obejmujące okres 4 tygodni. Uczestniczą w nim kucharze, kelnerzy oraz sami właściciele. 

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych ekspertów naszej sieci, a jego program został opracowany tak, aby po miesiącu ekipa nowego KOKU Sushi była w pełni przygotowana do serwowania potraw na najwyższym poziomie. Co więcej szkoleniowcy towarzyszą pracownikom przez pierwszy tydzień otwarcia, dzięki czemu mają oni czas wdrożyć się w obowiązki i skorygować ewentualne błędy.  

Czy aby prowadzić sushi bar, trzeba zatrudnić kucharzy specjalizujących się w kuchni japońskiej? W naszej sieci nie jest to konieczne. Pracownicy zdobędą niezbędną wiedzę, wspartą dokładnymi recepturami wszystkich dań w menu. Samo doświadczenie przyjdzie natomiast z czasem.

Mamy sposoby na sprawną promocję!

Efektywny marketing to nieodłączny element prowadzenia każdej restauracji. Aby sala regularnie wypełniała się gośćmi, niezbędna jest przemyślana strategia działania – zarówno w samym lokalu, jak i w internecie. Jako sieć zapewniamy w tym zakresie:

  • menu zgodne z najnowszymi trendami,
  • spójną identyfikację wizualną materiałów reklamowych i marketingowych,
  • festiwale smaków, sezonowe wkładki,
  • ciekawe promocje, konkursy i wydarzenia dla gości, jak np. Noc Sushi,
  • możliwość skorzystania z usług firm partnerskich zajmujących się obsługą social mediów oraz reklamą w internecie.  

Właściciel nie musi więc samodzielnie zajmować się marketingiem czy zatrudniać kolejnego pracownika. Działania te otrzymuje w pakiecie. Dodatkowo, decydując się na franczyzę KOKU Sushi, franczyzobiorcy działają pod sprawdzoną, lubianą marką, która cieszy się zaufaniem gości w całej Polsce. 

Brzmi dobrze? 

Zapraszamy do kontaktu! Chętnie opowiemy ci więcej na temat wsparcia, jakie oferujemy przedsiębiorcom, którzy chcą zainwestować w biznes pod znakiem KOKU!